Close
יצירת הזמנה

  • he
  • en
ליצירת קשר חייגו עכשיו: 053-4208887

קורס מייק אפ בסיס קבוע לפנים – טיפול BB GLOW -מיקרונידלינג

חדש חדש חדש בעולם ובישראל!!! מייק אפ (בסיס) לפנים קבוע לשנה BB GLOW – טכניקת מיקרונידלינג

בטוח ששמעתן וראיתן פה ושם ניצנים (במיוחד מי ששהה בדובאי בשנה האחרונה הטיפול הזה מככב אצל נשות השייחים הסעודים) של טיפול BB GLOW מיקרונידלינג שזה בעצם מייק אפ בסיס קבוע לפנים.

החלום של נשים רבות התגשם וכן, זה קיים וזה עושה פני חרסינה מבריקות בעלות צבע אחיד, הרבה יותר מושלם ממייק אפ רגיל (שהמרקם שלו מבגר ומבליט את כל הקמטים)

בשונה ממייק אפ רגיל, טיפול מייק אפ קבוע כולל גם החדרת חומר שמבריק GLOW וגם גוון מייק אפ, לכן, הפנים נראות בצבע אחיד וגם בוהקות, זה מטשטש סימנים, פיגמנטציה, כתמים וכיו״ב, ויהיה לכן שקט לפחות שנה שלמה.

לקום בבוקר ולראות עור פנים מושלם. הפיגמנט- סרום המוחדר הינו אורגני המכיל כמות גדולה של חומצה הילארונית הידועה כלחותנית מספר 1 ולכן, העור נראה זוהר במיוחד בעל גוון אחיד.

הטיפול הוא טיפול קל מאוד ומבוצע עם עט דרמה ומחטי מיקרונידלינג וננו ממש מזערות, באמצעותן מחדירים את החומרים והפיגמנטים לעור . העור לא נפצע ולא מדמם והמייק אפ נבנה במספר רב של טיפולים כאשר הוא מוחדר רק לשכבת העור האמצעית. בעולם קוראים לטיפול ׳פני חרסינה׳ הטיפול מאוד יקר והשימוש עם פיגמנטים ייחודיים לעור הפנים בעלי תוקף קצרצר של חודש בלבד ולכן מגיעים בבקבוקים אישיים.

הטיפול של מייק אפ קבוע – BB GLOW בטכניקת מיקרונידלינג, הינו טיפול קל מאוד ואינו מצריך מיומנות וכישרון מיוחד… אך כן צריך ידע בנושא, בייחוד שזה תחום חדש בעולם וכן יש צורך בקורס מסודר על מנת לקבל את סדר העבודה הנכון והיכרות עם הערכה.

ערכת BB GLOW

מחירים ועלויות של טיפול

בעולם מתמחרים את טיפול מייק אפ קבוע לפנים – BB GLOW TREATMENT MICRONEEDLING במחירים יקרים מאוד

של בערך 700 אירו לסדרה של 4 טיפולים, במדינות שהן הרבה יותר זולות מישראל.

 

לפרטים נוספים: 053-4208887

 

    לחץ להזמנה

    דילוג לתוכן